duminică, 28 septembrie 2014

curând, poezii din noul volum ,, Între Întuneric şi Adânc,, :)

1. curând

să facem provizii de sânge
să facem provizii de ape
căci iată...
o altă cale ni se va deschide
un adevărat mormânt
în colbul pustiei înroşite
să facem provizii
atâta cât cornul mai sună
arată-le palmele şi
rană lor nevindecată
încă
aşa
ca o pecete
ca o proteză hidoasă ca o
ninsoare gata îngălbenită
neamputată şi
lasă-mă pânză
ebree să fiu


2.o, tempora!

aşadar n-am să mai umblu iară
pe unde se destramă pietre
limite n-am să mai pun
până la sfârşit
am să mă las
cuprinsă: ,,lumina nu poate fi decât
un nou labirint,,
şi totuşi
prea târzie
străfulgerare
pe faţa neîncăpătoare a timpului
cerul iradiând
în noi
Adâncul
am încremenit
ca un târziu
în care se prabuşise inima
(şi eu...
şi tu...)
abia îndraznesc
să o mai sting

3.simbioze în ,,m..

iată-mă singură
în casa pustiului
înţelenite îmi sunt oasele
toate şi eu trebăluiesc
fumul cernind.

o, dezamăgire,
coroana ta apoasă,
ochiul meu apăsând
azi o privesc.

am trupul de gumă
şi gură de porţelan. inima doară
îmi e fierbinte şi
îţi închid
pleoapele toate
cu mine eşti
cu mine eşti de la începuturi
pe întâiul şi
cel de pe ,,urmă,,
DRUM.



4.
de-a v-ati ascunselea


m-am ascuns aici
ca o umbră
sculptată în ceţuri de fum
pielea mea netăbăcită
astăzi străluce-tainic veşmânt-

m-am ascuns acolo
în piatra asprită de vânturi-nou legământ-

jocul acesta: ,,de-a v-aţi ascunselea de mine,,
ar trebui să mă scoată mai bună
mai nemiloasă mai tare
ca o unghie-elitră

dar lasă am totuşi semnele de lotuşi
încarnate în inorogi
cu aripi de stâncă
mă învaţă
cum să strig şi
să trăiesc.

 



 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu