duminică, 15 iunie 2014

Dorina Neculce - strigăt strident,peste sfârşit (poezie în DUPLEX O.B ...



#Dorina #neculce #poem #asimetric # poezie
Strigăt strident,peste sfârșit-versuri scriitorul Dorina Neculce. Melodia Bo nefesh -sheli -"Come my soul " [VINO SUFLETUL MEU ]din Album "Moldavia space and Orient Spirit" compusă de Obedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen, grafica 3D creată de Obedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen,
Acest videoclip a fost creat pe platforma You Toube cu unelte You Toube
YouTube (http://www.youtube.com/upload)

trăiesc într-o vreme în care
am regăsit timpuri pierdute.
ţi-am văzut umbra
suprapusă peste sfârșit.
Te-am iubit de la origini
până la întoarcerea în tot
ce-i divin
din Yahweh am
ieșit să te caut
cu dorul altarelor
străvechi
-------
-------
trăiesc într-un anotimp
al mâinilor de piatră
în strigăt strident(disipată şi mută)
îmi veţi găsi umbra-părerilor de rău-
supra(Pusă
peste sfârşituri
şi aşteptări
în glas
în gesturi amânate şi în catedrale
suspendate
fără de popas
mă voi şi întoarce
la rădăcini
-pendul cu limba ruginită
suspendat-

te-am găsit la origini despărțită
de ele,
tristă şi însetată
de dragostea
unor timpuri pline de mângâieri
te contopesc cu mine
nu te las să te întrebi
despre neputința
atârnării peste
sfârşit
îţi trag ființa spre Horeb
dintre altare pline de
silnicia clopotelor cu limbi,ruginite

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu