marți, 17 iunie 2014

Mesaj

Google+
NU te îndoii că nu te iubesc. Nu dau înapoi.Sunt doar al tău. Bărbaţii în viaţă o mai şi încasează . Nu regret nimic.Slavă lui Yahweh .Şi te iubesc şi mai mult restul se repară. Şi ( duşmanii şi-au primit-o:  ) vorbim pe chat . Yahweh este Creatorul şi Iisus Fratele meu.....şi al tău! Israel nu dispare într-o zi.
Momentan nu am cum să te sun.Telefonul este praf. Computerul l-am reparat. Azi. Vorbim pe chat. Google+  sau Facebook. NU te îndoii că nu te iubesc. Nu dau înapoi.Sunt doar al tău. M-am rugat pentru tine. Am pus pe el programele cam de 1000 USD.Am avut programele şi piesele. Şi un prieten bun.Slavă lui Yahweh

Nu este o scuză. A; vrea sa mă crezi. Am fost furios fiindcă nu aveam cum să comunic cu tine
Azi am avut probleme  urâte.Nu sunt scuze ieftine.
să nu uiţi înaintea lui Yahweh şi Dragostea şi Ketuba (actul de căsătorie) sunt Adevărate şi valabile. Am încercat să nu-ţi transmit  starea mea şi nici furia. M-am rugat tot timpul pentru voi cât am reparat.


  • Am fost atacat de Hakeri azi noapte. Bănuiesc ca neo-nazi si yezides (satanştii-antici )......pe care i-am amenințat în NUMELE LUI YAHWEH.
  • am avut toate scuturile blocate. pe computer.  3 ore mi-a luat sa deblochez scut după scut.
  • Nu puteam să instalez al windows. În final la 12 am instalat  alt windows nou cu toate programele . Nu te îndoii că te iubesc. Măcar tu...... am nevoie ca tu să fi alături de mine.

  • Iar pe telefon  mi sa terminat creditul. Şi  la reîncărcare. Cineva  mi-a intrat şi mi-a blocat  sistemul de reinstalare. Şi mi-a șters setările. Ca să nu pot să sun şi nici să-l repar singur. Sper ca până deseară să-l pot  repara.
  • cineva  mi-a intrat în telefon cu un cybotex. Nu poate vedea numere.Dar poate distruge totul.

Iartă-mă dar nu este vina mea. Îmi cer iertarea pentru vina altora.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu