miercuri, 2 iulie 2014

Ce-mi face iubirea?




Ce-mi face iubirea?.. dă cu piciorul în praf
 şi cu pulbere în ochii scripturilor.
Ea aşa le descoperă ca beduinii.
nu că ar vrea........... dar îi reușește 
Ce-mi face iubirea?.. a făcut pasiune pentru scorpii
îi studiază atent prin nisip, 
urma tuturor durerilor trăite,aspida tânguirilor
neputința paralizată a pune dragostea în două trupuri.
gemetele ruperii...........tânguire şi furie suprimată 
iubirea mea studiază drumul durerii,urma
................. da asta face ,
când  nu găsește vase străvechi,
 în care să dea cu piciorul 


Ce-mi face iubirea?..ea bine mersi.
mângâie, cicălește.Se supără
pe neputința de a rupe timpul
suspină ceasuri de tăceri
nerupte de timp
 dă cu piciorul în nisip şi în inima
ascunsă-n pulberile Ţării Sfinte
ca într-un vas de la Qumran
Îi pare rău culege  şi alege  cioburi de cuvinte
şi un mesaj  păstrat...........
dragoste ascunsă
dăruită unor oameni care să 
refacă vasul mântuirii 
unde Dragostea respiră un destin
ascuns 
dăruită unor oameni, care să lege cuvintele într-un sul
la Muzeul Cărții din Ierusalim
Ce-mi face dragostea?......alungă şi cheamă
vântul şi praful unor iubiri străvechi.
Şi culmea  ...........iubește!
Şi-a dorit mult numele care-l are.




1 comentarii:

  1. autor al versurilor: https://plus.google.com/110058822271771932175 Dorin David Aurel Obedeya Ben Aharon Cohen

    RăspundețiȘtergere